iPhone 11 Pro w nowych spotach reklamowych Apple

iPhone 11 Pro w nowych spotach reklamowych Apple

Opublikowano 16.09.2019 8:10 -


Od czasu premiery nowych urządzeń Apple w sieci aż wrze o ich możliwościach. Głównie mowa o iPhone 11 Pro, który jest pierwszym smartfonem marki o takiej nazwie. Zobowiązuje to go więc do nadzwyczajnych możliwości, w jakie model ten miał zostać wyposażony. Kilka dni temu Przemek przedstawił Wam działanie mocno promowanego trybu nocnego, który od ostatniej premiery został wyraźnie dopracowany. Jednak nie tylko tym producent pragnie się pochwalić przed rozpoczęciem sprzedaży, o czym świadczy wypuszczenie do sieci aż dwóch nowych spotów reklamowych. Co one dokładnie przedstawiają?

Apple od zawsze lubi zaskakiwać swoich użytkowników nie tylko sprzętem, ale i innowacyjnym sposobem prezentacji produktów. Tym razem nie mogło być inaczej, producent bowiem po raz pierwszy wypuścił pod swoim szyldem model zatytułowany Pro. Został on wyposażony aż w trzy obiektywy, które mają wykonywać naprawdę świetne zdjęcia także w trybie nocnym, wytrzymałą obudowę oraz wiele innych funkcji. Przekonajcie się sami, jak swój najnowszy smartfon prezentuje Apple.

Wytrzymałość ponad wszystko, czyli reklama testująca iPhone’a 11 Pro

Apple niedługo po oficjalnej premierze sprzętu wypuścił do sieci dwa spoty reklamowe, gdzie testowany jest iPhone 11 Pro. Pierwszy z filmów jest dość brutalny – przedstawia różne przedmioty codziennego użytku, które wrzucone do tunelu aerodynamicznego odbijają się od smartfona. Oczywiście ten stoi stabilnie i nie powstaje na nim ani jedno zarysowanie, co ma zapewniać przyszłych użytkowników o jego wytrzymałości. Jakby tego było mało, na samym końcu reklamy iPhone zostaje oblany wodą, a mimo to cały czas działa. Brzmi zaskakująco? Zobaczcie sami, jak wygląda jeden z dwóch spotów Apple.

Możliwości aparatu oraz testowanie dark mode

Sama nie wiem, co mam Wam powiedzieć o drugim nagraniu, jakie pojawiło się w sieci. Producent postanowił w nim zaprezentować możliwości aparatu, fotografując wspaniałego modela – długowłosego psiaka. Ten pozuje w komorze wiatrowej, gdzie kolejno powstają zdjęcia trzema poszczególnymi obiektywami: teleobiektywem, standardowym oraz ultraszerokokątnym. Rzeczywiście różnica jest imponująca, zwłaszcza jeśli mowa o trybie nocnym, który na reklamie wygląda imponująco. Koniecznie zapoznajcie się z poniższym nagraniem.

Po obejrzeniu obu reklam, marce z logiem nadgryzionego jabłka trzeba przyznać jedno, nie brakuje jej wyobraźni. Na pewno jest to dość oryginalny sposób na przedstawienie możliwości najnowszego iPhone’a 11 Pro, który zwróci uwagę odbiorców. Czy jednak Apple nie przesadza z wytrzymałością swojego smartfona? Zapewne przekonamy się już niebawem, kiedy wielbiciele testowania pokażą nam prawdziwe rezultaty.