Google testuje nowe oznaczenie dla AMP | DailyWeb.pl

Google testuje nowe oznaczenie dla AMP

Opublikowano 2 miesiące temu -


Technologia AMP (Accelerated Mobile Pages) w uproszczeniu ma sprawić, że zmniejszy się współczynnik odrzuceń spowodowany wolnym wczytywaniem się stron i treści (bez znaczenia, z jakiego urządzenia korzystamy). Szerzej o tym temacie pisał Sebastian:

Co to jest AMP? Czy jest Ci potrzebny? Czyli Google uruchamia AMP w mobilnych wynikach wyszukiwania!

Zgaduje, że dla wielu osób korzystających z Internetu skrót AMP nadal nie wiele mówi i na to wygląda, że Google również zauważył ten problem. Jonathan Jones (@Jonny_J_) miał okazję zobaczyć, że AMP został zastąpiony przez jasnoniebieski napis „Instant".

Nowa nazwa jest z pewnością o wiele trafniejsza i już na początku rozwiewa wątpliwości o tym, że strona załaduje się natychmiastowo. Kosmetyczna zmiana, a może pomóc spopularyzować tak ciekawą technologię.