Google pokazuje w reklamie jak Pixel 3 zjada iPhone XS




Google pokazuje w reklamie jak Pixel 3 zjada iPhone XS

Opublikowano 28.01.2019 13:08 -


Google postanowiło nie przebierać w środkach. Od premiery funkcji Night Sight w telefonach Pixel, minęło już kilka miesięcy, a opcja ta, dalej nie ma sobie równych. Night Sight to nic innego jak fotografowanie w ciemnych warunkach. Funkcja ta, to jedna z lepszych rzeczy, jakie udało się firmie Google przygotować. Firma zamierza więc wycisnąć z tej sytuacji jak najwięcej. Przygotowano reklamę, porównującą telefon Pixel 3 z niejakim „Phone X”.

Google Pixel 3 vs iPhone XS

Jeśli jednak przyjrzymy się dokładniej wspomnianej reklamie, to zauważmy w dolnym rogu lewej fotografii, informację, jakim telefonem zostało wykonane zdjęcie. Jest to konkurencyjny telefon iPhone XS. Nie jest to pierwsze tego typu porównanie. W listopadzie ubiegłego roku, tuż po premierze Pixel 3, także publikowano zdjęcia pokazujące, że telefon firmy Google radzi sobie lepiej z fotografowaniem w kiepskich warunkach oświetleniowych.

Night Sight w Pixel 3 vs iPhone XS

Jak widzimy na porównaniu, Pixel 3 nie daje żadnych szans konkurencyjnemu iPhone XS. Przynajmniej jeśli chodzi o tego typu zdjęcia. Na zdjęciu z lewej strony, wykonanym telefonem od Apple, ciężko jest dostrzec postać pierwszoplanową, gdyż jest ona dość mocna zaciemniona. Fotografia zrobiona Pixel 3, zamieszczona po prawej stronie, prezentuje postać dobrze widoczną, znakomicie doświetloną. Jak widać, tło jest także rozjaśnione, z widocznymi szczegółami. Zdjęcie to zostało wykonane z użyciem funkcji Night Sight. Jedyną wadą, jaką możemy tutaj zaobserwować, mogą być dość rozmydlone detale w tle głównej postaci. Mam tu na myśli krawędzie budynków, czy lampiony widoczne na drugim planie.

Już listopadowa, powyższa reklama, podkreślała istotną różnicę między fotografowaniem z użyciem lampy błyskowej a zdjęciami robionymi z Night Sight. Wytykano spore wady użycia lampy: prześwietlenia albo nietrafianie w punkt. Funkcja użyta przez Google natomiast wykorzystuje serię zdjęć do naświetlenie ciemnej fotografii. Pozwala to stworzyć ostre, ale jednocześnie jasne zdjęcie. Nowa reklama Google jest dość skromna, prezentuje jedynie swoje logo w niewielkim rozmiarze w prawym dolnym rogu. Mając tak dobrą funkcję i tak dużą przewagę w tej kwestii nad konkurencją, firmie nie są potrzebne reklamy z fajerwerkami, wystarczy proste porównanie.