Google odpala swój marketingowy podcast: The Think with Google Podcast

Opublikowano 9.03.2020 11:06 -


Podcasty zyskują na sile. My swój WWWłaśnie Podcast prowadzimy już od dwóch sezonów, zyskując systematycznie odbiorców (zapraszamy i Was). Nie dziwi więc, że i tacy gracze jak Google, również uruchamiają i takie kanały komunikacji.

Dzisiaj Google ogłosiło start ich podcastu, który działa w ramach projektu Think with Google. Orbituje on wokół marketingu i wszystkich tematów związanych z tym światem. Jak twierdzi Google, ma nie zabraknąć wyrazistych opinii, badań czy nawet omówienia narzędzi.  Pierwszy odcinek jest już do przesłuchania, a traktuje on o danych.

Diversity matters to your bottom line. And now, machine learning is being used to prove just that. In this episode, we hear from the Geena Davis Institute about its collaboration with Google and USC to develop machine learning technology to analyze film and television for gender parity. We then talk with Google Chief Marketing Officer Lorraine Twohill about how Google develops its own practices around diversity, equity, and inclusion.

Podcast dostępny jest na najpopularniejszych platformach od Spotify, kończąc na iTunes czy oczywiście Google Podcast. Znajdziecie go tutaj.

Wieści z Rozładowani.pl