Google AdWords z reklamą w sklepach lokalnych | DailyWeb.pl

Google AdWords z reklamą w sklepach lokalnych

Opublikowano 3 tygodnie temu -


Gigant ma w planie wprowadzić graficzne reklamy dla sklepów stacjonarnych. Google zachęca do zakupów stacjonarnych, nie w internecie.

Zamiast budowy ruchu internetowego, celem lokalnych reklam graficznych jest zwiększenie ruchu pieszego. Aby uruchomić lokalne reklamy displayowe, musisz najpierw utworzyć lokalny feed reklamowy (podobnie jak w ma to miejsce w kampanii produktowej) oraz dołączyć do programu pilotażowego Google.

Kolejną nowinką jest to, że inteligenty asystent głosowy od Google zostanie zaktualizowany o funkcję reklamy lokalnej i użytkownik będzie mógł skierować zapytanie do urządzenia "Ok Google, gdzie w pobliżu kupię …." i zostanie wyświetlona lista dostępnych sklepów.

Google ma w planie również śledzić nowe dane analityczne użytkowników (o ile mają uruchomione śledzenie lokalizacji).

Czas od kliknięcia - jaki czas upłynął od kliknięcia reklamy do odwiedzin sklepu.

Nowi oraz powracający użytkownicy - Liczba wejść nowych użytkowników oraz tych powracających.

Demografia - dane demograficzne ludzi odwiedzających sklep.

Ciekawe jak się sprawdzi pomysł reklam „offline” w praktyce? Kiedy funkcja pojawi się w Polsce, niestety tego nie wiem, ale myślę, że powinniśmy się uzbroić w cierpliwość.