Gdy myślimy o współpracach firm odzieżowych i producentów gier, to na myśl przychodzą nam raczej tanie sieciówki, tworzące ciuchy na licencjach popularnych marek. Tym razem jest inaczej.

Balenciaga to luksusowy dom mody założony w 1919 roku przez hiszpańskiego projektanta Cristobala Balenciagę w San Sebastián w Hiszpanii. Balenciaga miał reputację projektanta bezkompromisowych standardów i został nazwany przez Christiana Diora „mistrzem nas wszystkich”.

Balenciaga x Fortnite

Dzisiaj ten francuski (dziś siedziba firmy znajduje się w Paryżu) dom mody z Demną Gvasalią na czele, stara się połączyć wielki kunszt krawiecki i dziedzictwo marki ze współczesnymi trendami. Niedawno firma zapowiedziała współpracę z Epic Games, twórcami gry „Fortnite”.

Współpraca jest dwustronna. Nie polega tylko na tym, że w sklepie francuskiej marki pojawiły się ubrania z logo gry. W „Fortnite” pojawiły się cztery stroje Balenciagi. Najbardziej widowiskowy jest chyba pies w białej bluzie z kapturem, którą kupić możesz w sklepie Balenciagi za jedyne 725 dolarów.

balenciaga x fortnite skiny do gry

Podobne ceny mają pozostała odzież, powstała we współpracy Epic Games i Balenciagi.  Czapka z daszkiem kosztuje 395 dolarów, t-shirt – 495 dolarów, a dżinsowa kurtka uszczupli Twój portfel o 1290 dolarów.

Trzeba przyznać, że jest to propozycja dla największych fanów „Fortnite” lub osób, na których taki wydatek nie zrobi większego wrażenia. Shircik z logo gry za niecałą najniższą krajową jest jednak poza zasięgiem znacznej części naszych rodaków.

Dzięki współpracy z Balenciagą w grze „Fortnite” możesz być zdecydowanie najmodniej ubranym graczem. Jednocześnie za cenę Passata b5 1.9 tdi masz szansę nabyć katanę z logo ulubionej gry. Wydaje się, że ta współpraca będzie wielkim sukcesem dla obu stron.

A Wy co sądzicie o kooperacji hiszpańsko-francuskiego domu mody z Epic Games – wydawcą „Fortnite’a”?

Czytaj także: