Facebook i nowe grupy niestandardowych odbiorców | DailyWeb.pl

Facebook i nowe grupy niestandardowych odbiorców

Opublikowano 10 miesięcy temu -


Gigant z Menlo Park znowu testuje nowe grupy docelowe. Tym razem pojawiły się dwie nowe opcje: czas zobaczenia reklamy oraz udostępnienia linków.

Pierwsza z nich odpowiada za listę odbiorców, którzy zobaczyli reklamę, ale nie podjęli żadnych działań tj. kliknięć, udostępnień. Zapewne Facebook umożliwi, kierowanie reklamy po czasie wyświetlenie danej kreacji reklamowej. Bardzo fajna grupa do przetestowania kilku wariantów reklamy i chyba jedyna, która powinna mieć jak najmniej członków :)

Facebook - nowa grupa odbiorców reklam
Kolejna nowość - udostępnianie linków. Grupa zbiera użytkowników aktywnie zaangażowanych w treść posta. Tak bardzo zaangażowanych, że aż musieli udostępnić daną treść na swoich tablicach. To będzie z pewnością jedna z efektywniejszych dróg promocji dla marketerów. Ludzie, którzy udostępniają coś na tablicy, to już raczej pewny

Niestandardowe grupy odbiorców to jeden z moich ulubionych możliwość kierowania kreacji reklamowych. Targetowanie reklam za pomocą zainteresowań itp. nie jest tak efektywne, jak właśnie wcześniej wspomniana metoda. Każda nowa możliwość odbiorców na Facebooku jest kolejny powodem, aby jeszcze bardziej zoptymalizować swoją kampanię i zawęzić grupę, tylko do tych naprawdę zainteresowanych tematyką postu.

Autor: Mateusz Zych