eTradeShow – targi dla e-commerce

eTradeShow – targi dla e-commerce

Opublikowano 6.08.2019 15:02 -


Miło nam ogłosić, że DailyWeb objęło patronatem wydarzenie eTradeShow, które dedykowane jest wszystkim ze świata e-commerce. Notka prasowa poniżej.

Prowadzisz działalność online? Szukasz skutecznych i sprawdzonych rozwiązań dla Twojego sklepu internetowego? Chcesz zwiększyć sprzedaż? Targi eTrade Show to wydarzenie, gdzie poznasz najnowsze trendy branży e-commerce, nawiążesz wartościowe relacje biznesowe oraz poszerzysz swoją wiedzę o e-commerce.

Strefa wystawiennicza to przestrzeń, gdzie swoje rozwiązania i aktualną ofertę zaprezentują wiodące marki z branży e-commerce. Poznaj rozwiązania dla sklepów internetowych takie jak: narzędzia do generowania sprzedaży, agencje SEO/SEM, platformy dla e-sklepów, marketing, logistykę, obsługę klienta czy płatności. Znajdź dostawców rozwiązań i podwykonawców.

Na trzech scenach konferencyjnych eksperci z branży podzielą się swoją wiedzą. Na scenie usłyszymy m.in. o: reklamie w e-commerce (Piotr Urbaniak, Traffic Trends), prawie w Internecie (Tomasz Palak), analizie danych (Brand24), czynnikach sukcesu w e-commerce (Paweł Paszkowski, Allegro), integracji sprzedaży stacjonarnej z internetową (Michał Kidała, bFactory), o oczekiwaniach klientów a doświadczeniach zakupowych (Marek Kich, X-Coding IT), korzyściach z influencer marketingu (Robert Sosnowski, REACHaBLOGGER), kierunku e-commerce (Igor Czajkowski, 2ClickShop), o tym, czy influencerzy sprzedają (Kamil Bolek, LifeTube), jak się bronić przed fałszywymi kliknięciami i konwersjami, (Witold Wrodarczyk, Adequate), Viral Loop Hack Marketing (Marek Partyka, SEM-PRO Media), jak nowoczesne płatności zwiększają sprzedaż online (imoje&twisto), jak digitalizacja usług zmieniła nawyki płatnicze Polaków (Przelewy24) i czy warto sprzedawać na Amazon, (Damian Wiszowaty, Gonito).

W trakcie wydarzenia zostaną ogłoszone wyniki badania Koszyk Roku. Jest to pierwsze w Polsce, kompleksowe badanie User Experience w e-commerce oraz przygotowany na bazie wyników ranking 100 najbardziej przyjaznych sklepów internetowych. Autorami badania są fintech Twisto, oferujący płatności internetowe „Kup teraz, zapłać później” i studio badawczo-projektowe EDISONDA. Badanie powstało w partnerstwie z ING Bankiem Śląskim i Mastercard.

Z raportu Koszyk Roku 2019 dowiesz się:

  • Które sklepy internetowe mają najlepszy proces zakupowy
  • Czego od sklepów oczekują klienci
  • Co sprawia, że kupujący porzuca koszyk
  • Jak powinien wyglądać idealny proces zakupowy
  • Jakiej obsługi po zakupowej oczekuje klient sklepu internetowego
  • W którym kierunku będzie się rozwijać branża e-commerce w Polsce

Rozwiń swój sklep i dołącz do liderów branży e-commerce.

Budowanie silnych relacji polega na zdobywaniu kontaktów i przekształcaniu ich w potężne i wartościowe relacje. Zobacz, jak nawiązywać zawodowe relacje z satysfakcją. Pobierz aplikację targową i poznaj Business Matching - szybkie spotkanie dwóch stron w celu wstępnej rozmowy na temat możliwości współpracy.

Weź udział w grze networkingowej, poznaj bliżej usługi wystawców i zdobywaj punkty, które wymienisz na nagrody. Odbierz upominek w paczkomacie na stoisku InPost. W trakcie wydarzenia odbędzie się również głosowanie w konkursie eCommerce Awards – pobierz aplikację targową i zagłosuj na najlepsze stoisko wystawiennicze.

Przyjdź na eTradeShow. Zainspiruj się. Nawiąż relacje.

Wydarzenie odbędzie się 12 września (czwartek) na PGE Narodowym w Warszawie.

Złotym sponsorem targów jest firma InPost, srebrnym Przelewy24, partnerami strategicznymi zostali imoje i Twisto.pl. Partnerami konferencji są kredytmarket i Opakomat a partnerem wydarzenia – Poczta Polska.

Udział w wydarzeniu dla osób reprezentujących branże e-commerce jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji. Program i bilety są dostępne na www.eTradeShow.pl

Organizatorem eTradeShow jest IC Events - najszybciej rozwijający się organizator branży targowo-konferencyjnej w Polsce.