Emoji w nagłówkach Google AdWords | DailyWeb.pl - codziennie o sieci

Emoji w nagłówkach Google AdWords

Opublikowano 5 miesięcy temu - 1


Emotikony to najpopularniejszy sposób na wyrażanie emocji przez różne komunikatory i serwisy społecznościowe. Emoji już tak mocno zaadaptowało się w nasz codzienny język internetowy, że powoli zaczynają zastępować prawdziwe ciągi znaków. Idealnym przykładem są nagłówki reklam sponsorowanych Google.

Użytkownik @TTrams udostępnił na swoim Twitterze następujący zrzut ekranu:

W nagłówku reklamy widać nowy sposób prezentowania treści w formie małych kolorowych obrazków, ale ciekawostką jest to, że Google już wcześniej przedstawił podobne rozwiązanie. Sporadycznie pojawiały się emotikony w wyszukiwaniach z kampanii produktowych.

Warto wspomnieć, że wyniki organiczne już obsługują obrazki w swoich nagłówkach.

Jak będzie w przypadku emotikon w AdWords? Prawdopodobnie się pojawią i spodziewam się ogromnej fali reklam pełnych kolorów znaczków. Ludzkie oko lepiej reaguję na grafikę i dzięki temu naszą reklamą może się zainteresować większa ilość potencjalnych klientów. Oficjalnej daty pojawienia się emotikon w nagłówkach niestety nie znamy.