Duża awaria mBank - nie działa BLIK i inne usługi, a wersja przeglądarkowa spowolniła
Wiele wskazuje na to, że doszło do dość sporej awarii w mBank. Wersja przeglądarkowa ledwo się ładuje, nie działa sporo usług, a po zalogowaniu bankowość "nie jest kompletna". Jeśli oczywiście uda się zalogować.
Na razie brak jest oficjalnych informacji ze strony BRE Bank, czyli właściciela mBanku, ale w serwisie downdetector odnotowano już wiele zgłoszeń. Spływają one z całej Polski.
Awaria mbank - co jest przyczyną?

Z doniesień internautów wynika, że oprócz są nieliczne problemy także z aplikacją na smartfony, a także problemy z potwierdzeniami przelewów poprzez sms.
mBank potwierdza problem
W serwisie społecznościowym twitter.com, mBank potwierdził występowanie problemu. Jednocześnie zapewniono, że pracują nad rozwiązaniem.
Czas logowania do banku przez stronę www i aplikację może być wydłużony. Możecie mieć także trudności w dodzwonieniu się na mLinię Chwilowo nie skorzystacie też z BLIKa.
Kartami możecie płacić bez przeszkód.
Przepraszamy, prosimy o cierpliwość, działamy nad szybkim rozwiązaniem problemu.
Uwaga! Występują chwilowe trudności w dostępie do banku. Przepraszamy i prosimy o cierpliwość. Pracujemy nad szybkim rozwiązaniem problemu. https://t.co/kjOUjX0zLe
— mBank (@mBankpl) October 12, 2020
Wygląda na to, że mBank uporał się ze wszystkimi problemami i usunął usterki technicznie. Aplikacja mobilna działa ponownie, a wersja desktopowa również nie wykazuje problemów.
Rozwiązaliśmy problemy techniczne i możecie już bez przeszkód korzystać z banku.
Dziękujemy za cierpliwość i życzymy miłego dnia!😊— mBank (@mBankpl) October 12, 2020