Chcesz dołączyć do nas? DailyWeb rekrutuje do trzech kategorii! | DailyWeb.pl




Chcesz dołączyć do nas? DailyWeb rekrutuje do trzech kategorii!

Opublikowano 1 tydzień temu -


Chcemy ten rok rozpocząć z przytupem. Przede wszystkim poszerzamy spektrum poruszanych przez nas tematów o kilka kategorii. W związku z tym szukamy ich opiekunów. Chcesz do nas dołączyć?

Ten rok to przede wszystkim powrót do korzeni i dopalenie kategorii, które wpisane są w nasze DNA. DailyWeb to serwis, którego korzenie sięgają szeroko pojętego, lekkostrawnego web-developmentu. Przez te kilka lat, doszło nam kilka szerszych kategorii, dzięki czemu wędrujemy w stronę ogólnie pojętej nowej technologii. Właśnie uruchomiliśmy kategorię Elektromobilność, w której zamierzamy śledzić trendy związane z alternatywnymi źródłami napędu, niezależnie od tego, czy będą to elektryczne auta, czy elektryczne hulajnogi. Co jednak najważniejsze, chcemy nawiązać do naszych korzeni, dlatego też uruchamiamy kategorie Design oraz SEO i SEM. Treści z obu tych kategorii pojawiają się już na blogu, chcemy jednak poświęcić im więcej uwagi, by zbalansować nasz rozwój.

Po bardzo dobrych wynikach ostatnich poszukiwań, kiedy do naszego zespołu dołączył Przemek, Daniel i Jakub (a także Dominika), liczę, że i tym razem znajdziemy ludzi podobnych do nas samych. Co najważniejsze, niewiele się zmieniło, jeśli chodzi o nasze wymogi. Wciąż potrzebujemy osób, z których kipi pasja i które umieją przelewać myśli sprawnie na papier (a najlepiej na edytor tekstu). Z jedną tylko różnicą...

Szukamy osób do trzech kategorii

Tym razem szukamy osób do trzech kategorii, które chcemy rozwinąć na DailyWeb, a są to odpowiednio:

  • kategoria Design (webdesign)
  • kategoria SEO i SEM
  • (opcjonalnie) kategoria Foto/Video

Kategoria Design interesuje nas na początku w rozumieniu ogólnym WebDesignu, a docelowo może i nawet jako coś więcej. Wstępnie liczymy na artykuły dotyczące rebrandingów, pięknych fontów, popularnych trendów w webdesign czy lifestylowe związany z tym światem.

Kategoria SEO i SEM — tutaj kładziemy większy nacisk na SEO, śledzenie trendów; rozumienie tego, co dzieje się w świecie jedynej słusznej wyszukiwarki. SEM ma stanowić ciekawe uzupełnienie. Szukamy osoby, która żyje na przestrzeni obu tych światów.

Kategoria foto/video to opcjonalna kategoria, w której właściwie najwięcej będzie zależeć od tego, kto do nas trafi.

Kategorii Elektromobilność nie widzicie na liście, dlatego że zamierzamy ją ogarnąć własnym sumptem. Nie stworzyliśmy sztywnych ram dla każdej kategorii, bo chcemy, by każdy czuł się komfortowo w wybranej dziedzinie. By był odpowiedzialny i systematyczny, a przede wszystkim, by miał w sobie pasję. Innymi słowy: masz mieć frajdę z pisania, lekkie pióro i łatwość w przelewaniu myśli na wspomniane cyfrowe literki.

Kandydat idealny

By dać Wam nieco więcej wskazówek, oto charakterystyka idealnego kandydata:

  • Pasja — słowo klucz. Musisz żyć wybranym tematem, musi Ci on sprawiać przyjemność, ale jednocześnie świetnie, jeśli stanowi on część Twoich zawodowych obowiązków.
  • Lekkie pióro — banał, ale prawdziwy. Nie możesz się męczyć cały dzień z jednym krótkim tekstem na 250-300 słów.
  • Systematyczność — nawet pasjonat z naprawdę lekkim piórem, jeśli nie będzie systematyczny, nie wpasuje się w założenia naszego zespołu.

Reszta to drobiazgi. W ramach obowiązków oczekujemy od Ciebie 2-3 tekstów w tygodniu. Ich liczba zależy od długości tekstów. Standardowy tekst na DailyWeb zbudowany jest z przynajmniej 250 - 350 słów (3 teksty), zawierających informacyjnego niusa i opinię a jego temat. Czujesz się dobrze w formacie blogowym? Tym lepiej! Wówczas oczekujemy nieco dłuższych, ale 2 tekstów.

Liczba ich - 3

Szukamy trzech kandydatów. Nie ma dla nas znaczenia, kim jesteś, czym się zajmujesz, ile masz lat. Grunt byś miał choć trochę poczucia humoru i pewność, że pogodzisz obowiązki codzienne z działalnością na DailyWeb. Tak jak robimy to od lat my. Wśród nas znajdziesz menadżerów sporych projektów, szefów zespołów projektowych, rodziców, czy wiecznie zapracowanych team leaderów, więc wiemy, że jeśli się chce, wszystko się da pogodzić.

O czym mam pisać?

Wspomniany kandydat musi czuć się komfortowo w i być pasjonatem jednego z wyżej wymienionych obszarów: Design, SEO i SEM, Foto/Video. Nie ogarniasz precelków; nie wiesz, czym są Google Fonts, albo jaki typ bagnetu mają Lumixy? Obawiam się, że to nie będzie robota dla Ciebie.

Hajsy

Wynagrodzenie za teksty jest, ale nie będziesz mógł jeść codziennie ośmiorniczek. A zupełnie poważnie, to wynagrodzenie to suma akcji partnerskich + teksty pisane na co dzień. Słowo klucz: kieszonkowe.

Na osłodę, mamy to, co prawdziwi gadżeciarze uwielbiają, czyli... sprzęty po recenzji zostają u recenzenta.

CO OD NAS?

  • praca w młodym, dynamicznym zesp... tfu, konkretnie:
  • płacimy za teksty (bo możemy!)
  • dostajesz dostęp do technologii naszych partnerów (sprzęty do testów etc.)
  • extra płatne udziały w akcjach sponsorowanych i partnerskich
  • systematyczne powiększanie wiedzy, literatura, wejściówki na imprezy, konferencje
  • luźna atmosfera w zespole ludzi, w których żyłach płynie technologiczna krew

Jestem kandydatem idealnym

Jeśli tak, to wypełnij nasz kwestionariusz. To raptem kilka pytań, które pomogą nam ustalić, kim jesteś. Na końcu formularza znajduje się kluczowe zadanie: będziesz musiał napisać tekst o długości min. 250 słów. Tematyka dowolna, a jeżeli chodzi o formułę, to może być np. nius + Twoja opinia.

Formularz zgłoszeniowy

Szanujemy Was i Wasz czas, dlatego odpowiemy na każde zgłoszenie, niezależnie od ostatecznej odpowiedzi. Słowo.

No to... siup?

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Wybierz obszar(y), w których chciałbyś u nas pisać (Design, SEO/SEM, Foto/Video)

Wymień swoje pozostałe zainteresowania

Lekkie pióro jest kluczowe. Czy masz jakiekolwiek doświadczenie w pisaniu (napisz coś więcej)?

Załącz przykładowy artykuł, który napisałeś (min 250 słów, format blogowy wskazany, nius + opinia dozwolone). Format: .doc/.docx

Uwagi?