Byliśmy na otwarciu Strefy Motorola w Katowicach - relacja

Byliśmy na otwarciu Strefy Motorola w Katowicach - relacja

Opublikowano 23.04.2019 14:26 -


Nie tak dawno pisałem o tym, że Motorola postanowiła otworzyć specjalne strefy w dwóch polskich miastach. Udało mi się odwiedzić tę znajdującą się w katowickiej Silesia City Center.

Przyznaję się bez bicia, źle zinterpretowałem zaproszenie na otwarcie stref. Spodziewałem się dużego showroomu podobnego do tych od Apple czy Samsunga. Strefy Motoroli są mniejsze i znajdują się w pasażu galerii. Nie umniejsza to jednak ich wagi dla Motoroli ani korzyści, jakie czerpać będą z nich klienci.

Strefy są tylko dwie w Europie! obie w naszym kraju.

Strefy Motoroli dotychczas otwierano tylko w Brazylii i Indiach, czyli miejscach strategicznych dla firmy. Jeśli śledzicie historię firmy, to wiecie, że Motorola znów jest samodzielna i stara się odzyskać swoich klientów. Walczy też o tych nowych. To jak dobrze radzi sobie firma na polskim rynku ma potwierdzenie w pojawieniu się Stref Motorola w naszym kraju. Myślę, że można już mówić o Polsce jako jednym z 5 najważniejszych krajów w Europie dla Motoroli.

Miejsca przyjazne użytkownikowi

Pierwszą strefę otwarto 12 kwietnia w Galerii Krakowskiej, drugą 15 kwietnia w Silesii City Center w Katowicach. Zdjęcia pochodzą z otwarcia w Katowicach.

Czym są Strefy Motorola, najlepiej oddają słowa Kuby Pancewicza (General Manager Poland &SEE w Motorola Mobility):

„Strefa Motorola to miejsce, w którym można skorzystać z porad fachowego personelu, wybrać i kupić idealnie pasujący do swoich potrzeb smartfon Motorola. Dodatkowo ofertę Stref wzbogacamy o akcesoria sygnowane logo Motorola. Jesteśmy pierwszym krajem w Europie, w którym otwieramy Strefy Motorola. To dowód na to, że Polacy zaufali naszej firmie i coraz częściej wybierają smartfony Motorola”.

Czym będą strefy w przyszłości? Czy będzie ich więcej?

Strefy to projekt bardzo rozwojowy. Porady i ciekawe oferty specjalne to nie wszystko. W przyszłości klienci znajdą tu znacznie więcej. Niemal pewne jest wprowadzenie usług przydatnych dla posiadaczy smartfonów.

Co miałoby to znaczyć? Ubezpieczenia sprzętu, konfigurowanie urządzeń, premiery, konkursy, promowanie nowych produktów, a nawet specjalne benefity dla osób, które już kupiły smartfon Motoroli. Nie wiem, czy dokładnie takie rzeczy planuje Motorola. Ma być jednak grubo i gęsto. To będzie miejsce niepodobne do innych. Żywe i kolorowe tak jak produkty firmy.

Możecie nie wierzyć mi na słowo, ale to, co dzieje się ze strefami, dobrze rokuje na przyszłość. W ciągu tygodnia od otwarcia wprowadzono w strefach nową usługę, która jest niezwykle ciekawa:

„Jeżeli Klient chce zgłosić reklamację na podstawie RĘKOJMI / NIEZGODNOŚCI TOWARU Z UMOWĄ / KODEKSU CYWILNEGO to wówczas takie zgłoszenie może być skierowane tylko do sprzedawcy a zatem takie zgłoszenia muszą i mogą realizować tylko dla urządzeń zakupionych u nich bezpośrednio”.

Strefy Motorola przyjmują wszystkie reklamacje smartfonów Motorola z tytułu gwarancji producenta!

Czy stref będzie więcej? Wszystko zależy od tego, jak takie miejsca odbiorą klienci. Motorola jest optymistycznie nastawiona do tego projektu. Może kiedyś zobaczymy kolejne punkty w dużych miastach jak Wrocław lub Poznań.

Przyznam się, że dowiedziałem się jeszcze kilku ciekawych rzeczy. Zarówno związanych ze strefami, jak i nowymi produktami. Niestety nie mogę się jeszcze z Wami podzielić tymi informacjami. Jeśli śledzicie nasze wpisy o Motoroli, to sami możecie domyślić się, jak wiele wydarzy się w najbliższym czasie ;)