Billboard Avivy, który pochłania smog, zawisł w Warszawie | DailyWeb.pl

Billboard Avivy, który pochłania smog, zawisł w Warszawie

Opublikowano 2 miesiące temu -


Kampania „Wiem, czym oddycham”, którą reklamuje Aviva, dodała właśnie kolejny punkt do listy swoich zasług – pochłaniający smog billboard. Wcześniej dała się poznać dzięki konkursowi na czujnik jakości powietrza, biegowi w maskach AirRun w Krakowie i wsparciu badań płuc w całej Polsce.

Wspomniany billboard pojawił się w Warszawie obok skrzyżowania Alei Jerozolimskich i alei Jana Pawła II. To włoski wynalazek oparty na technologii nazwanej „The Breath”, który składa się z trzech warstw siatki oczyszczającej. 91 350 samochodów – zanieczyszczeń wyprodukowanych przez właśnie tyle pojazdów billboard jest w stanie usunąć z powietrza w ciągu roku. Dotyczy to również związków rakotwórczych.

Nasza akcja zawiera uzupełniające się działania społeczne, edukacyjne i promocyjne. Większość z nich to świeże pomysły – zwłaszcza billboard pochłaniający smog czy bieg w maskach. Kontynuujemy też inicjatywy z pierwszej edycji, które najbardziej angażowały odbiorców – konkurs na czujniki jakości powietrza i materiały przygotowane przez influencerów. Wskazujemy proste rozwiązania, które chronią zdrowie przed smogiem bez rezygnacji z aktywnego stylu życia. W kampanii telewizyjnej przedstawimy specjalną propozycję dla naszych klientów – komentuje akcję Iwona Czech, przedstawicielka Avivy.

To pierwsza taka akcja w Polsce, ale nie na świecie. Podobne billboardy funkcjonują również w Londynie, Rzymie oraz Mediolanie.