Awaria ING – nie działa aplikacja mobilna i webowa
To nie będzie dobry poranek dla wszystkich pracowników ING, a szczególnie tych odpowiedzialnych za marketing i PR. Niestety nie działa ich aplikacja mobilna, wygląda na to, że ING ma awarię.

Niestety prócz sfrustrowanych klientów banku, nie można doszukać się na stronie ING czy też ich fanpage informacji na temat awarii. Nie działa aplikacja mobilna, pokazując informację o błędzie.
Awaria ING
Sytuacja wygląda dość poważnie, gdyż prócz aplikacji mobilnej, nie działa także wersja przeglądarkowa banku. Podczas logowania wyrzuca cały czas błąd o błędnych danych logowania.
Awaria ING – karty płatnicze (raczej) działają
Po szybkim sprawdzeniu i zakupie wygląda na to, że płatność kartami póki co działa. Weryfikujemy informacje bardziej szczegółowo.

AKTUALIZACJA:
Aktualnie nie działa już nawet okno logowania w aplikacji webowej. Wszystko wskazuje na to, że to dość spora awaria. Po kilku odświeżeniach czasami wyświetla się okno z krótką informacją:
Ktoś dzisiaj w ING nie będzie potrzebował kawy. Trzymamy jednak kciuki za szybkie rozwiązanie problemów technicznych i powrót usług do życia. Będziemy na bieżąco aktualizować materiał.