No wygląd został przygotowany w oparciu o badania najczęściej klikanych linków przez użytkowników. Przez co niestety mocno stracił na unikalności i przypomina stylistycznie inną, popularną platformę aukcyjną – Ebay. Nie wiem czy to kwestia tylko i wyłącznie przyzwyczajenia, ale pomimo samego odświeżenia wyglądu – samo ułożenie informacji i ich nasycenie w jednej części, bardzo mnie przytłacza.

Sądząc po Waszych komenterzach do poprzedniego wpisu, podejrzewam, że nie jesteście zachwyceni zmianą. Mądre głowy nie mogą się mylić a z drugiej strony Allegro nie odważyło by się na tak śmiały ruch nie poprzeć żadnymi badaniami. Stąd wniosek, że nasza mało otwarta na zmiany, polska natura – przyzwyczai się do nowej formy. W końcu to nie ona tylko treść najważniejsza.

Zmianami nie jestem zachwycony, niestety nie pozostaje nic innego jak oswoić się z nowym interfejsem. Szkoda tylko, że Allegro nie wzięło pod uwagę żadnego, kompromisowego rozwiązania, jak np. możliwość wyłączenia nowej stylistyki i zdać się na gusta użytkowników ;)