AirPods 2 trafią do sklepów na początku przyszłego roku | DailyWeb.pl

AirPods 2 trafią do sklepów na początku przyszłego roku

Opublikowano 1 tydzień temu -


Pojawiły się również pogłoski, że najbardziej (nie) sławne akcesoria Apple przejdą całkowity redesign w 2020 roku

Wszystko wskazuje na to, że AirPods wreszcie doczekają się aktualizacji. Nowa wersja słuchawek ma zostać udostępniona w pierwszym kwartale 2019 roku, niemal dwa i pół roku po oficjalnej premierze. Rok później akcesoria Apple zyskają całkowicie nowe oblicze. Zdaniem 9to5Mac, ma być to odpowiedź na ich rosnące zapotrzebowanie. Do końca roku sprzedaż słuchawek AirPods ma sięgnąć bowiem 28 milionów sztuk.

Co nowego w AirPods 2?

Jeśli wierzyć pogłoskom, nowe AirPods miały pojawić się na rynku już tej jesieni, przy okazji debiutu nowych iPhonów. Chcąc wynagrodzić ten czas oczekiwania, gigant z Cupertino przygotował dla klientów kilka interesujących nowości. Najważniejszą z nich wydaje się funkcja bezprzewodowego lądowania. Nie wiadomo jednak, czy oznacza to ulepszenie samych słuchawek, czy też futerału służącego do ich ładowania. Ulepszeniu ulegnie także sama specyfikacja Bluetooth, a same słuchawki otrzymają wsparcie dla komendy Hey Siri. Pojawiły się także pogłoski, że firma przygotuje dodatkowo nową, droższą wersję AirPods (AirPods 2S?). Słuchawki w wersji premium mają być wodoodporne i wyposażone w funkcję eliminacji szumów.

To jednak nie koniec nowości. Cytowany przez 9to5Mac analityk Apple Ming-Chi Kuo twierdzi, że AirPods zyskają wkrótce całkowite nowe oblicze. Co prawda nie znamy jeszcze żadnych szczegółów, wiadomo jednak, że pojawią się one w sprzedaży w 2020 roku. W tym samym wywiadzie padły także słowa, że AirPods są najpopularniejszym akcesorium Apple w historii, a firma szacuje, że ich globalna sprzedaż wzrośnie do 100 milionów do 2021 roku.

Jeśli liczby te mają cokolwiek wspólnego z rzeczywistością, jestem pod wrażeniem. W chwili premiery AirPods wydawały się bowiem jednym z najbardziej nietrafionych gadżetów w historii, który swoją popularność zawdzięczają nie tyle innowacyjności a wygórowanej cenie i wysokim ryzyku zgubienia. Sprawny marketing czy też potrzeba spowodowana koniecznością?

1 0