Adtaily żyje i nawiązuje współprace przy optymalizacji reklam | DailyWeb.pl

Adtaily żyje i nawiązuje współprace przy optymalizacji reklam

Opublikowano 5 lat temu -


Ostatnio na Twitterze zauważył ktoś, że ilość reklam pojawiających się w boksie Adtaily jest co raz mniejsza. U siebie zaobserwowałem podobny trend, ilość reklam CPC spadła praktycznie do zera. Wcześniej bez 4 czy też 5ciu równoległych kampanii CPC się nie obyło. Pierwsze podejrzenia, które się pojawiły to, że Adtaily albo pracuje nad czymś nowym albo ma jakieś problemy. Z perspektywy czasu wygląda na to, że reklamodawcy tacy jak Groupon, którzy intensywnie reklamowali swój serwis - przestali korzystać z tej innowacyjnej usługi.

Miałem już ponownie atakować Adtaily z pytaniem czy coś złego się dzieje, czy szykują jakieś zmiany - skąd właściwie taki znaczący spadek ilości reklam, kiedy skutecznie mnie uprzedzili. Na ich blogu pojawiła się informacja, w którym informują o nawiązaniu współpracy ze szwedzką firmą Admeta, która to będzie odpowiedzialna w głównej mierze za optymalizacje serwowanych reklam.

Admeta dostarcza rozwiązania reklamowe na najwyższym światowym poziomie. Bardzo zaawansowana i wysoce skuteczna optymalizacja kampanii reklamowych w czasie rzeczywistym znacznie obniża koszty ponoszone przez reklamodawców. Jednocześnie optymalizacja sprawia, że efektywność kampanii wzrasta, a zarobki wydawców się zwiększają. ”Rozpoczęliśmy współpracę z Admeta z powodu zaawansowania ich produktu” – mówi Marcin Ekiert, CEO AdTaily

To bardzo dobra wiadomość bo po primo wygląda na to, że nic złego z Adtaily się nie dzieje, wręcz przeciwnie - dalej prężnie działa, a po drugie ponoć dzięki współpracy z Admeta najwięcej korzyści odnotują wydawcy. Narzędzie było testowane od maja 2012 wśród największych wydawców Adtaily i pozwoliło ono na zwiększenie eCPM o 50%.

„Są bardzo elastyczni i skoncentrowani na obopólnym zadowoleniu”. AdTaily testuje narzędzie Admeta na serwisach swoich największych wydawców od maja 2012 roku. „Optymalizacja reklam pomogła naszym wydawcom osiągnąć lepsze eCPM: są one obecnie wyższe średnio o 50%” – dodaje Ekiert.

W niedalekiej przyszłości narzędzie od Admeta będzie funkcjonowało dla wszystkich wydawców, jednak z pewnością zajmie to chwilę gdyż jest ich około 20 000.