Adtaily zapowiada zmiany - nowe formaty i personalizowanie reklam | DailyWeb.pl

Adtaily zapowiada zmiany - nowe formaty i personalizowanie reklam

Opublikowano 5 lat temu - 1


Stosunkowo niedawno miałem przyjemność rozmawiać z pracownikiem Adtaily, Pawłem Śmietanką. Jedno z pytań, które mi zadał - to jak widzę rozwój Adtaily, a dokładniej jakie narzędzia mogą sprawić by ta platforma reklamowa była jeszcze bardziej wygodna w użytkowaniu. Reklama musi być skuteczna, by przynosiła oczekiwane rezultaty. By reklamodawca osiągnął zamierzony cel a wydawca na tym zarobił. Bez namysłu wskazałem to czego w Adtaily brakuje mi najbardziej - spersonalizowanych reklam.

Co z tego, że na łamach bloga pokazują się bardzo atrakcyjne reklamy kobiecych butów, kiedy ich skuteczność będzie żadna? W tym wypadku skuteczność na której zależy reklamodawcy jest znikoma, nawet przy kampaniach zasięgowych a wydawca, czyli ja tracę bo mam zajęty boks reklamowy, w który nikt nie kliknie?

Adtaily chyba doskonale sobie zdawało sprawę z tej ułomności całej platformy, gdyż zamierzają to zmienić - oczywiście na lepsze. Anna Ryś na blogu serwisu napisała co w firmie jest aktualnie na tapecie, a to między innymi opracowanie systemu targetowania reklam, czyli to na czym mi osobiście najbardziej zależało, to jednak nie wszystko. Pojawiła się informacja o nowych formatach reklamowych, czyżby Adtaily szło słusznym tropem serwisu BuySellAds.com? Mam nadzieje, gdyż wydawca jak i reklamodawca będzie miał większe pole do popisu.

W realizacji tego planu pomaga fakt, że zarządzamy powierzchniami i siłami sprzedażowymi sieci reklamy efektywnościowej PayPer.pl. Dzięki sieci PayPer mamy także dostęp do nowych formatów reklamowych.

Testujemy również nowe narzędzia, które pozwolą nam zaspokoić potrzeby większych reklamodawców – jak Struq, umożliwiający personalizowanie i retargeting reklam.

Nasze działania pozwolą wydawcom na zwiększenie zarobków dzięki:

  • nowym formatom reklamowym
  • narzędziom optymalizacji reklamy (obecnie testujemy narzędzie AdMeta, służące tym celom).
  • dobrze targetowanym reklamom
  • dużej liczbie małych kampanii, pozyskiwanych za pośrednictwem sieci PayPer
  • wprowadzeniu dostępności reklam CPC dla wszystkich klientów.

Zapowiada się naprawdę ciekawię, trzymam kciuki!