AdTaily zmienia interfejs i serwuje nowy sklep | DailyWeb.pl

AdTaily zmienia interfejs i serwuje nowy sklep

Opublikowano 6 lat temu -


AdTaily skutecznie się rozwija. Dziś otrzymałem mejla od twórców z informacją o uruchomieniu nowego sklepu, za pomocą którego można nabyć reklamy w serwisach - oczywiście za pomocą niezmiennych boksów 125x125px. Zanim przedstawię i omówię nowy interfejs dodam, że warto znajdować się w grupie testerów popularnego AdTaily. Dlaczego? Otóż pierwsze dwadzieścia osób, które wyraziły chęć testowania nowego sklepu - otrzymały kupon o wartości 25zł do przeznaczenia na kampanie reklamowe swojego serwisu.

Co do samej stylistyki nowego serwisu mi osobiście bardzo przypadła do gustu. Jest bardzo czytelna i przejrzysta. W głównej wyszukiwarce dostępnej w górnej części okna, możemy za po wpisaniu słowa kluczowego (np. moda), odnaleźć tematyczne serwisy, które nas interesują. Dla mnie osobiście rozwiązanie jest proste, niestety za proste. Wcześniej na podstawie wyboru kategorii było znacznie wygodniej. Choć kto co lubi, podejrzewam, że znajdą się amatorzy nowego rozwiązania jak i fani poprzedniego. Kwestia gustu.

Nowy interfejs sklepu AdTaily

W bardzo wygodny sposób zostało przygotowane dodawanie wybranych serwisów do koszyka. O ile poprzednie rozwiązanie, tj. umieszczanie w ramce wybranych serwisów w dolnej części okna, nie budziło wątpliwości o tyle nowe rozwiązanie wydaje się być jeszcze bardziej wygodne. Dodane do koszyka serwisy wyświetlają się w prawej części strony, które przewija się z resztą serwisu i do tego wskazane witryny wyświetlane są w postaci tagów. Jednym kliknięciem przy jego nazwie możemy usunąć stronę z tych wybranych.

Najważniejszą zmianą jak dla mnie jest fakt, że AdTaily nie narzuca odgórnie określonej liczby dni na kampanie. Po przejściu do koszyka sami możemy je wybrać, począwszy od reklamy trwającej np. 1 dzień do dni 90.

Zmiany osobiście bardzo przypadły mi do gustu i skupiając się na samej tylko stylistyce to śmiało mogę rzec, że AdtAily wykonało kawał dobrej roboty. Abstrahując od zmian w wprowadzonych w sklepie, zastanawiam się tylko czy w niedalekiej przyszłości planują rozszerzyć swoją ofertę o większą ilość formatów reklam (tak jak np. buysellads.com, gdzie wybór jest dość spory). Podsumowując jednym zdaniem - dobra robota AdTaily.