AdTaily drobne, ale istotne zmiany | DailyWeb.pl

AdTaily drobne, ale istotne zmiany

Opublikowano 6 lat temu -


Popularna platforma reklamowa AdTaily poinformowała na swoim blogu o zmianach wprowadzonych do panelu reklamobiorców. Zmiany są drobne, bo dosłownie związane są z jednym, dodatkowym polem checkbox. Pozwala ono reklamobiorcy decydować, czy reklamodawca będzie mógł wybrać dowolny czas trwania kampani (np. 1 dzień), czy zdać się na algorytm optymalnych ilości dni. Przy tej drugiej opcji, reklamodawca będzie miał narzucony minimalny czas trwania kampani (np. od 4 dni), bez możliwości zmiany na wartość niższą. Drobiazg, jednak ma on ogromne znaczenie dla reklamodawców i potencjalnych reklamobiorców.

AdTaily zapewnia, że podczas testów optymalnego czasu trwania kampanii reklamowych, odnotowano większe obroty. Brzmi atrakcyjnie, jednak ciekaw jestem ilu potencjalnych reklamodawców platforma straciła. Sam chcąc wykupić reklamę w kilku serwisach na 1,2 dni byłem zmuszony zrezygnować bo minimalna ilość dni na reklamę wynosiła 4. A to związane było z większymi kosztami.

W każdym razie, teraz każdy reklamobiorca sam zdecyduje, czy da możliwość wyboru reklamodawcy minimalnego czasu trwania kampani (min. 1 dzień). Ustawienie znajduje się w zakładce serwisy, przy edycji strony.


Słuszny ruch ze strony AdTaily. W końcu niech sami zainteresowani decydują w jaki sposób i na jaki minimalny czas reklamy mogą być serwowane. Nie powinno być to narzucane odgórnie.

PS. Przypomnę tylko, że reklama na lubik.info poprzez AdTaily kosztuje tylko 0,70zł i niebawem zmieni się na wyższą jako, że już w połowie miesiąca statystyki są lepsze niż za całe poprzednie miesiące. Zachęcam was tym samym do wykupienia kampanii :-)