5 narzędzi przydatnych w pracy każdego marketera, cz. II

5 narzędzi przydatnych w pracy każdego marketera, cz. II

Opublikowano 30.08.2019 9:12 -


Dziś czas na drugą odsłonę minicyklu, w którym dzielę się z Wami narzędziami, które wykorzystuję na co dzień w pracy marketingowca. Część z nich być może znacie, część może być dla Was odkryciem.

Na rynku dostępnych jest wiele narzędzi, które mają za zadanie ułatwić nam pracę, czy zwiększyć naszą efektywność. Część z nich pozwala nawet zastąpić osoby, którym jeszcze kilka lat temu zlecalibyśmy pracę, gdybyśmy nie mieli określonych umiejętności. Dziś zdobycze technologii (w tym coraz bardziej rozwijana sztuczna inteligencja) pozwala nam zaoszczędzić czas, a często — mimo tego, że niektóre przedstawione poniżej rozwiązania są płatne — nawet i pieniądze. Poniżej druga część 5 przydatnych narzędzi, które wykorzystuję w codziennej pracy specjalisty od komunikacji marketingowej.

5 narzędzi przydatnych w pracy każdego marketera, cz. I

Adobe Capture

Narzędzie, które odkryłem całkiem niedawno. Bezpłatna aplikacja na nasze urządzenia mobilne, która pozwala przekształcić je w potężne narzędzie dla twórców kreatywnych. Pozwala m.in. przekształcić zdjęcie w grafikę wektorową, wskazać kody kolorów przedmiotów, na które kierujemy aparat kamery, utworzyć wzorek z danej grafiki lub rozpoznać czcionkę z obrazu. Po prostu wow!

Zecerka

Zecerka to narzędzie, które sprawdzi i poprawi wprowadzony przez nas tekst pod kątem typograficznym. Jak to działa? Wpisujemy bądź wklejamy dany tekst, ustawiamy typowe błędy, które narzędzie ma poprawić, klikamy przycisk "Popraw" i to wszystko — nasz tekst jest gotowy do publikacji. Całość jest bezpłatna i bardzo intuicyjna w obsłudze.

Like2Buy

Bardzo pomocne narzędzie, jeśli prowadzicie działania sprzedażowe za pośrednictwem Instagrama, a nie chcecie zakładać tam swojego sklepu. Like2Buy pozwala utworzyć specjalny link, który przeniesie klienta do specjalnie przygotowanej galerii zdjęć. Kliknięcie wybranego zdjęcia przeniesie nas bezpośrednio na stronę sklepu, skąd można dokonać zakupu.

Mobile Moxie

Mobile Moxie to platforma, która pozwala nam sprawdzić, jak prezentują się wyniki wyszukiwania dla naszego hasło w bardzo precyzyjnie określonej przez nas lokalizacji. Wyniki możemy ograniczyć do kraju, miasta, kodu pocztowego i typu urządzenia. Rozwiązanie to może być pomocne w działaniach marketingowych na konkretnym, lokalnym rynku.

Tailor Brands Studio

Jeśli nie jesteście grafikiem lub nie macie dużo pieniędzy na stworzenie własnego logo, Tailor Brands Studio przychodzi Wam z pomocą. Wystarczy podać nazwę naszego projektu, zasugerować kształty i kolory oraz potwierdzać, co nam się podoba, a co nie. Narzędzie przygotuje dla nas logo i wizualizacje jego zastosowania na wizytówkach, notesach, koszulkach, kubkach itp.

Jesteśmy na #IFA2019 - zobacz naszą relację